Minggu, 22 November 2015

Jus Noni - Feel Great

Jus Noni - Feel Great

Dengan mengambil hanya 2 auns setiap hari orang ramai yang melihat peningkatan yang baik dalam tahap tenaga mereka dan boleh melawan penyakit, dalam banyak kes tanpa sebarang ubat. Tahitian Noni mempunyai tertinggi iridoid (bioaktif yang melawan jangkitan) kandungan mana-mana buah-buahan yang boleh dimakan, dengan itu menjadikannya semula jadi sistem penambah imun yang luar biasa.

Ini buah-buahan yang menakjubkan dikenali sebagai kurnia Allah oleh penduduk tempatan, telah menjadi diakses kepada orang ramai melalui Tahitian Noni INTERNATIONAL (atau "TNI"). TNI berhati-hati mengawal pilihan buah-buahan, jus perahan dan pembotolan buah noni untuk mengesahkan kualiti yang paling tinggi sepanjang proses yang lengkap. Tahitian Noni merupakan orang pertama yang membawa mengkudu kepada planet ini dan mempunyai kemudahan penyelidikan tunggal di dunia yang dikhaskan sepenuhnya kepada tumbuhan mengkudu. Dengan berbuat demikian ia telah mempelopori pasaran benar-benar baru untuk 1 bio-aktif minuman dunia ini. Tetapi dalam Tahitian budaya bukan sahaja jus daripada buah mengkudu mabuk, tetapi setiap bahagian tumbuhan itu bekerja, termasuk daun dan benih. Tahitian Noni telah meneruskan tradisi ini dengan analisis yang luas dan garis penuh produk yang dibuat dari semua unsur-unsur tumbuhan mengkudu itu. Selain daripada jus noni, terdapat minuman tenaga, losyen, syampu, penyembur badan, mengunyah buah noni dan banyak produk lain di pasaran melalui laman web TNI.

TNI baru-baru ini subjek yang istimewa saluran Discovery dan telah disebutkan dalam banyak jurnal perubatan. Tahitian Noni hanya jus noni disenaraikan dalam Physicians Desk Reference sebagai makanan tambahan yang diterima umum tanpa sebarang kesan sampingan untuk anti-bakteria, anti-virus, anti-kulat, anti-tumor, anthelmintic, analgesik, hypotensive, anti-radang dan meningkatkan imun kesan. Selain itu TNI diluluskan Kesatuan Eropah kajian keselamatan makanan novel yang ketat. TNI adalah tambahan kini disokong oleh beberapa atlet yang tidak dibayar dan selebriti untuk ciri-ciri perubatan dan penyembuhan itu.

Dengan orang ramai yang mengalami kelebihan jus Tahitian Noni, mengkudu telah menjadi satu fenomena makanan perubatan baru dan telah mendapat penghormatan daripada kedua-dua perubatan alternatif dan arus perdana. Tuntutan mengenai mengkudu yang luar biasa, tetapi menghairankan juga disahkan. Noni adalah satu-satunya benar super-buah-buahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar