Senin, 23 November 2015

Penyembuhan Tekanan Dengan Aromaterapi

Penyembuhan Tekanan Dengan Aromaterapi

Kebaikan Aromaterapi

Secara fizikal: Minyak pati boleh membantu melawan jangkitan bakteria, virus atau kulat, menguatkan sistem imun anda, membantu anda berehat, mempercepatkan penyembuhan luka dan melegakan atau mengurangkan kesakitan anda. Anda boleh menggunakannya apabila anda perlu untuk mengurangkan keradangan, tidur lena pada waktu malam atau untuk menghapuskan kedutan.

Dari segi psikologi / emosi Aromatherapy boleh melegakan tekanan, kebimbangan dan kemurungan, ia boleh memperbaiki hati yang rosak, ia boleh menceriakan anda dan menghilangkan negatif. Ia boleh tanah anda dan memusatkan anda, ia boleh membuat anda berasa selamat dan dilindungi. Ia boleh membantu anda menyembuhkan hubungan anda.

Rohani Aromatherapy boleh mendalami pengalaman anda meditasi, boleh membantu anda berhubung dengan diri anda yang lebih tinggi, mulia, bumi, dan lain-lain Ia boleh memberi kuasa visualisasi dan ikrar. Ia boleh menyembuhkan dan chakra-kira, ia boleh membersihkan dan membersihkan aura. Apabila digunakan dengan cara ini, ia sering dirujuk sebagai aromaterapi halus atau getaran.

Menetapkan Niat bagi Penyembuhan dengan Aromaterapi

Buat niat untuk penyembuhan yang secara langsung mengenal pasti kebimbangan dan ketakutan. Fikirkan tentang niat anda dan menggambarkan ia berlaku seperti yang anda kehendaki.

Jika anda sedang mencurah minyak ke dalam mandi minyak supaya anda boleh menikmatinya sambil menghayati kekuatiranmu jauh, bernafas bau secara mendalam dan menumpukan perhatian kepada fikiran positif seperti anda berehat.

Anda mungkin menggambarkan adegan yang amat aman dengan anda dan si manja anda. Anda juga boleh memainkan muzik lembut atau bunyi alam semula jadi untuk meningkatkan pengalaman anda.

Minyak Essential untuk Bantuan Tekanan

Berikut adalah beberapa minyak pati yang akan membantu anda sembuh atau menguruskan tekanan dan kebimbangan dan mereka semua selamat untuk digunakan semasa hamil ...

Rose: menggalakkan sambungan kepada yang tidak terhingga, dan rasa damai. Rose menyembuhkan jantung dan memupuk kasih sayang dan cinta yang mulia. Hati yang sembuh adalah hati yang bersih. Ia juga membantu anda berehat dan melepaskan apa-apa tekanan yang anda alami.

Rose merupakan penyembuh semua guna. Jika anda telah hancur oleh penyalahgunaan atau tidak berfungsi keluarga-of-asal isu, meningkat boleh membantu anda sembuh. Rose membantu menyembuhkan isu-isu pembuangan.

Geranium: menyokong wanita dalam dan segala-galanya feminin, memegang anda menutup seperti pelukan ibu, memanaskan anda, Keselesaan anda dan memelihara anda. Gi ves anda "ibu dalam botol" untuk bersorak anda pada dengan mesra. Membantu anda melepaskan ketakutan.

Jasmine: mendalami dan diwujudkan oleh rasa terima kasih untuk hidup, untuk tempat anda di dalamnya. Ia akan membantu anda menjaga hati anda terbuka dan meningkatkan gerak hati anda.

Chamomile Roman: membantu jantung anda sembuh cukup ampun, jika unforgiveness satu isu. Ia juga akan membantu anda membuka hati dan memastikan ia terbuka jika anda telah cedera.

Roman Chamomile membantu menyembuhkan trauma dan kemarahan dan boleh membantu anda meluahkan perasaan tidak dapat diselesaikan sebagai satu cara untuk membebaskan mereka. Ia juga mengurangkan kerengsaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar